Wednesday, July 24, 2013

GIVEAWAY RAMADHAN KOLEKSI 1001 RESEPI

Bismillah...
Pom pom pom!!! tumpang laluuuu...akak nak cepat ni sebab nak join itu GIVEAWAY RAMADHAN KOLEKSI 1001 RESEPI...Hari ni merupakan hari akhir penyertaan...so kenalah cepat2...kang kena reject dengan kkida pulak kannnnnnnn...hehehe. Pepun alhamdulillah...tertunai jugak hajat nak menyertai GA kedua KOLEKSI 1001 RESEPI ni.  

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang GA ni bolehlah menjengah ke blog KKIDA kita ya!!! Kat situ anda juga boleh tengok hadiah2nya. Jom! sama2 kita meriahkan ramadhan kali ini dengan menyertai GA ni...mana tahu rezeki ramadhan ni kita terpilih antara pemenang yang bertuah.

Oklah...tak nak celoteh panjang...jom kita layan juadah berbuka saya bersama 2 orang hero kesayangan!!!

Sup tulang...bazar ramadhan mari...eheh...:) Ni feveret en.suami. Kalau ada sup ni...sah2 bertambah makannya.

Ayam Percik Utara...bazar ramadhan mari jugak. Saya namakan ayam percik utara sebab ia berbeza dengan ayam percik yang selalu saya makan(pantai timur). Rasanya ala2 satay gitu...kena jugak la dengan selera kami anak beranak.

Ni kerabu tauge dan kucai...tunjuk kat bazar ramadhan jugak...isy3x...wife sapoooo la agaknya ya...semua main tunjuk jer...huhu. Nak buat camanakannnn...dah menu hari ni cap tunjuk semuanya....:)

Kuih muihnya...tak payah perkenalkan la ya...sila tengok dan namakan sendiri. Best gak bila tunjuk2 ni...boleh rasa macam2. Kalau buat sendiri takdenya nak buat 2,3 jenis kannnnnn....:) 
Tapi bila nak membeli tu...saya scan dulu jurujualnya...kalau tengok bersih, makanan yang dijual pun nampak bersih...baru mood nak membeli tu ada...hehe...tips kalau ke bazar ramadhan ni...:)

Air limau asam. Air ni hari2 beli...ada la sekali dua tak beli. En.suami suka sangat2...bukan setakat suka...dah ketagih...apa taknya...hari2 beli. Beli la sebab wife dia pernah cuba buat...tapi katanya tak cowwwwwwwww macam kat Bazar ramadhan...huhu...nak wak camanoooo...

Haaaa...taraaaaaaaaa...yang ni airtangan sdn bhd okeyyy...adalah jugak kannnnn...roti jala special...hehe.

DAN 

sekarang jom kita menjamu selera..

  "Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau aku beriman dan dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang."
"Ya Allah bagi Engkau kami berpuasa dan dengan Engkau kami beriman dan dengan rezeki Engkau kami berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang." - See more at: http://www.doaharian.mytoha.net/2013/06/doa-berbuka-puasa.html#sthash.nBukBjLd.dpuf
.
Berselera hero2ku menjamu selara

Tak ambil peduli dah orang nak tangkap gambar...

K...sekian wassalam...:)

5 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Good Luck, Yang... roti jala tu buat akak tak tahan, hehehe

Mak Lin said...

Roti Jala!Ayam Percik!

Nampaknya lepas pantang la baru Lin dapat makan (T______T)"

Zurina said...

Thanks sari!...sama2lah kita ya...hehe. Roti jala tu biasa2 jer...letak jer special sbb sdiri buat...masuk bakul angkat sdiri...:)

Suzlin...dlm pantang ek! selamat bpantang ya! jgn langgar pantang larang ya!!!...:)

boni kacak said...

All the best and good luck :)

sekadar satu coretan said...

nnpk mengoda roti jala tuu...kakain kalau buat tak bape nak catik la pulak jalanya tuu..