Saturday, November 9, 2013

Hi!

Salam! Lamanya tak buat catatan kat sini. Sesekali tu ada juga menjengah ke sini tapi mood nak mengarang "0". Nak menjengak blog kawan2 yang kerap dilakukan sebelum ni jauh sama sekali. Cuma ada la intai2 beberapa blog yang dah serasi dengan tuan blog ni...hehe. 

Suka sebenarnya berblog ni...tapi bila "M" datang...semuanya ke laut. Suami pun ada tanya...mana catatan baru...maka jawapannya "0". Sekarang ni nak berjinak2 balik la kot. Tapi untuk kali ni takde apa2 cerita dulu....sekadar memanaskan blog yang dah sememangnya suam2 kuku. 

Agak2 ada lagi tak yang sudi bertandang kat sini?...Cuba angkat tangan!!! eheh...takpelah...untuk kepuasan diri sendiri dan kalau ada yang sudi tu...makasyihhhhh!!!...:)

K...sekian wassalam...sehingga bersua lagi pada catatan yang akan datang...;)


***saja letak gambar ni. Cepatnya masa berlalu...Tinggal seminggu lagi sekolah akan mula bercuti. Untuk murid2 jelah...tapi mungkin tidak bagi cikgu2. Gambar ni di ambil bulan Januari ... hari pertama Faris nak ke sekolah agama. Rasa baru sangat saat gambar ni diambil...tapi rupa2nya dah akhir tahun. Dan tahun depan Faris dah pun masuk tahun 2. Ermmm tengoklah gaya heroku...saje dia buat gaya dan muka macam tu bila ibunya suruh dia bergambar. Kalau ikutkan dia...memang tak mahunya dia nak bergambar. Aik...panjang lak citernya...rasanya dah wassalam tadi ...huhuhu...k salam!!!


3 comments:

azian said...

amboiii...hensemnya faris....hihi

Suzlin Azreena Nordin said...

cuti xpergi mana2 ke kak?

Zurina said...

azian...hensem ke hencem...:)

suzlin...balik kg jer...tupun kejap jer la sbb ayhandanya byk komitmen....:)