Wednesday, September 21, 2011

Syawal 2011

Salam semua! Dah lama tak conteng pape kat blog ni. Jadi hari ni tergerak hati nak sapu sesawang yang ada kt sini untuk menghidupkan suasana yang sunyi sepi. Walau bagaimanapun tuan punya kedai blur2 lagi...tak tahu nak citer pasal apa...huhu. Tapi dah alang2 ada kat sini...kene la citer2 sikit...;)

Oleh kerana kita masih lagi dalam bulan syawal...jadi aku nak cerita la sikit pasal raya. Tapi yang frust sikit...raya tahun ni tak banyak gambar/video yang aku ambik...ntah nape...seronok beraya/blur ke apa sampai lupe sesi fotografi...hehe. Nak kata takde langsung tu tak juga...ada la beberapa gambar yang tak berapa nak nampak suasana raya sangat...huhu.

Heroku yang sudah keletihan beraya

Raya tahun ni...kat kampung aku tak sempat jumpa kawan2 macam tahun lepas...masing2 mempunyai jadual padat untuk beraya dengan saudara mara, hadir rumah terbuka, dan tak kurang jugak memenuhi undangan majlis perkahwinan. Jadi masing2 dengan agenda tersendiri.

Menu Raya (ni gambar bulan posa punyer...masa raya luper snap...huhu)

Ermmm...ketandusan idea...k dulu untuk kali ini ya...;)

5 comments:

Zurina said...

Citer raya yang ringkas sbb lambat bersiaran...;)

ainnoraini said...

same la jugak tak kekurangan gambar raya...selalu anak2 jer yg suka ambik gambar ni...tapi tahun mcm kurang gambar jer...ade lah beberapa jer tapi belum lagi tepek kat sini...

Zurina said...

hehe..kalau cam2 kene tepek cepat2...nti bkulat...;)

noornazuha said...

selamat hari raya ryna..saya memblog list kan blog ryna ni kat blog saya..ehehe..semoga kita ble slalu share cerita yek.....

Zurina said...

TQ zuha...mmg srnk melancong kt blog zuha...mcm berada di obersea(mimpi jerk la dl...hehe)