Wednesday, January 30, 2013

Ombak Rindu

~@Pantai Sri Tujuh, Tumpat, Kelantan..Dec 2012~
















Subhanallah...Maha Suci Allah!!!

11 comments:

Aziela said...

Pelik kan...walaupun ombak selalu bising bunyinya, tapi hati kita tetap damai bila di pantai.


P/S : Kita hanya bertegur sapa di Rebung Restaurant, tapi saya tak pasti saya lebih tua atau saya perlu panggil Zurina kakak.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sungguh indah & mendamaikan...

Zurina said...

aziela...suara alam...bila smpai ke telinga...kita rasa tenanggggg jer.

btul tu lily...cukup2 mdamaikan...;)

TiranaAduka said...

salam zurina...

ni ke panggil sis nie...
tapi nama sis mengingatkan saya pada seseorang...hehehehhe...\pepun sis...blog sis best....
terima kasih sudi lapangkan masa di tempat TA....


p/s sis aziela pun ada gak hehehhehe.waras bakyu aziela...?

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Subhanallah.. rindunya nak tengok ombak secara live, nak dengar bunyi ombak, rasa macam dah lama pulak tak ke pantai walhal baru ke pantai december lepas, hihi..

ieda immi said...

tenang nyee hati melihatkan ombak membadai ! ..
perghhhhhhhhhhhhhhh

Zurina said...

Tirana aduka...mekasihhh! saper tu???...:)

seri kandi...sesekali mjengah pantai utk lihat ombak dan dgr deruannya memukul pantai...wah ayat...hehe

ieda immi...perghhhh...hehe...;)





Mamasya said...

Aslmkum Zurina
rasa tenang je bila tengok ombak....

Zurina said...

waalaikummussalam mamasya...tenang kan...;)

Kasih Salina said...

belum sampai lagi ke sini..cantik ombaknya..

Zurina said...

kasih salina...ombaknya takdelah kuat sgt...ok utk yg bminat mandi manda...boleh la bawa family makan angin sana...;)