Sunday, January 8, 2012

Panggung Kat Rumah

Pekaba semua...hujung2 minggu ni buat apa ya semua! Lupa la pulak...kita dah masuk ke tahun 2012...walaupun dah agak terlewat...selamat tahun baru diucapkan untuk semua. Mungkin ada yang dah buka kamus baru untuk 2012 atau mungkin ada yang masih nak sambung kamus lama. Apa2 jelah ya! asalkan niat kita baik dan moga niat yang baik itu akan membantu kita untuk capai setiap keazaman yang baru mahupun yang tertunda dari tahun lepas/tahun sudah2...insyaAllah. Yang pastinya...bertambahlah angka usia setiap makhluk yang bernyawa di atas muka bumi ni.

Ok la...sejak dua menjak ni saya sekeluarga mengisi masa terluang kat rumah dengan menonton movie...download jer...hehe. 1st layan cerita "Misteri Jalan Lama"...seram jer dengar tajuknya. Di awal cerita tengok cam series jer ceritanya....last2...huhuhu...kalau yang dah tengok...anda buatlah penilaian sendiri. Bagi saya agak kelakar sikit endingnya. Tapi takpelah...mungkin ini percubaan ke arah filem lebih bermutu. 
Lepas tu teruja sangat nak tengok cerita "Ombak Rindu"...so...layannnnnnnn. Rasanya tak rugi saya luangkan masa untuk tengok citer ni...feeling habisss...kiranya berjaya la pelakon2nya menghidupkan watak. Ditambah pulak hero dan heroinnya yang hensem dan cun melecun...ahah. Banjir jap kat rumah tu...ade yang bazirkan airmata sambil2 cuci mata masa tengok citer tu...huhuhu...;)
Seterusnya kami layan lak cerita "Datin Ghairah"...huhuhu...awal cerita bukan main ghairah lagi Datin tunjuk aksi...tengok citer...ala2 cerita 80-an lak. Mungkin pengarahnya nak imbas cerita zaman2 kegemilangannya. Pepun..Layannnn jelah.
Dan arini nak layan songlap...tapi layan separuh jalan jelah...tak bole nak menjiwai lagi. Agak menarik kot sebab lebih menjurus pada kehidupan...mungkin akan sambung di lain masa...kalau kerajinan untuk melihatnya ada nanti...;)
Ok...setakat ini dulu untuk kali ini...salam semua!!!

5 comments:

Cheqno said...

Ombak Rindu pada saya taraf carekarama je yg lelain xtengok-no comment!

sekadar satu coretan said...

Ada ambik ombak rindu...
Ok la jugakkannn ada panggung kat rumah ni... Jimat segala2nya...

Zurina said...

hehehe...gelak baca komen cheQno...tu ler...cerekarama byk yg bes2 mgalahkan filem...huhuhu.
K.ain...jimat2...hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

ktorg pun layan kat rumah jer..dah tgk ombak rindu & misteri jlan lama..songlap pasni lah nak tgk..

Unknown said...

BUI DH TENGOK OMBAK RINDU JER..TAK BEST SANGAT SBB BACA NOVEL DIA LAGI SYIOOKKK